Dom

Wycieczka do Jastrzębiej Góry

Nasza wycieczka odbyła się w dniach od 3 do 6 czerwca 2014r.

Wyjechaliśmy o godzinie 8.15. Po drodze zatrzymaliśmy się w McDonald’s. Do Gdańska przyjechaliśmy w południe. Zwiedzaliśmy Wartownię nr 1 na Westerplatte oraz Pomnik Obrońców Wybrzeża. Do Jastrzębiej Góry przybyliśmy wieczorem. Po obiadokolacji zostaliśmy zakwaterowani do pokojów.

Drugiego dnia po śniadaniu pojechaliśmy do Gdyni. Tam zwiedzaliśmy Port Wojenny na Oksywiu oraz okręty Marynarki Wojennej. Następnie odbyliśmy rejs statkiem po porcie. Po powrocie do Jastrzębiej Góry mieliśmy obiadokolację, a po niej dyskotekę.

Trzeciego dnie po śniadaniu pojechaliśmy na Hel. Zwiedzaliśmy tam Fokarium, Latarnię Morską oraz chodziliśmy po plaży. Następnie zwiedzaliśmy z przewodnikiem fermę strusi w Kniewie. Tam robiliśmy ciastka dla zwierząt, karmiliśmy je oraz degustowaliśmy jajecznicę z jaja strusiego. Piekliśmy również kiełbaski przy ognisku. Po powrocie do kwater i zjedzeniu obiadokolacji poszliśmy na spacer nad morze.

Czwartego dnia po śniadaniu i spakowaniu się poszliśmy zjeść gofry. Następnym etapem naszej wycieczki było zwiedzanie z przewodnikiem domu do góry nogami w Szymbarku, domu Sybiraka, najdłuższej deski oraz bunkru. Słuchaliśmy również śpiewu po kaszubsku. Do Wołomina wróciliśmy bardzo późno.

Wycieczka była bardzo interesująca i ciekawa. Dużo zwiedziliśmy i jestem z niej bardzo zadowolony.