Rodzinny konkurs na prezentację multimedialną o naszej szkole
REGULAMIN
RODZINNEGO KONKURSU NA PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ z okazji 85. ROCZNICY POWSTANIA SZKOŁY I 26. ROCZNICY NADANIA SZKOLE IMIENIA MARYNARKI WOJENNEJ RP
- Organizator: SP nr 4 im. Marynarki Wojennej RP
- Cele konkursu:
- Promocja święta szkoły jako ważnego wydarzenia;
- Wspieranie postaw patriotycznych młodego pokolenia, propagowanie treści patriotycznych oraz pielęgnowanie kulturowego dziedzictwa szkoły;
- Rozwijanie umiejętności posługiwania się technologią informatyczną;
- Adresaci konkursu:
- Konkurs skierowany jest dla uczniów z rodzicami klas IV-VIII SP.
- Zakres tematyczny konkursu:
- Praca wykonana jako prezentacja multimedialna ma w swojej tematyce nawiązywać do wydarzeń dotyczących historii szkoły związanych z 85. rocznicą jej powstania i 25. rocznicą nadania szkole imienia Marynarki Wojennej RP.
- Warunki uczestnictwa:
- dokładne zapoznanie się z Regulaminem Rodzinnego Konkursu na prezentację multimedialną – z okazji 85. rocznicy powstania szkoły i 26. rocznicy nadania szkole imienia Marynarki Wojennej RP
- prace można wysłać pocztą lub dostarczyć na recepcję szkoły zapisaną na płycie CD/DVD lub na pendrivie w zamkniętej kopercie opisanej „KONKURS RODZINNY – prezentacja”
- lub przesłać na adres e-mail:
- klasy 7-8 – kaczynskaedyta@sp4wolomin.edu.pl
- klasy 4-6 – piaseckaagnieszka@sp4wolomin.edu.pl
- Prezentacja multimedialna musi spełniać następujące wymagania:
- Być wykonana w programie Power Point lub Impress i zapisana w formacie umożliwiającym otwarcie jej w wyżej wymienionych programach.
- Zawierać minimum 20 slajdów ( czas prezentacji 10-15 min.)
- dodatkowo stronę tytułową z danymi autora lub autorów: imiona i nazwiska autorów, klasa (1 slajd) oraz informację o wykorzystanych materiałach źródłowych (1-2 slajcy).
- Kryteria oceny:
- zgodność treści z tematyką konkursu,
- oryginalność,
- pomysłowość,
- nowatorskie spojrzenie na historią szkoły,
- walory artystyczne,
- poprawność techniczna i merytoryczna,
- dobór treści.
- Ocena prac:
- oceny prac dokona jury powołane przez organizatora;
- prace będą oceniane na poziomach:
- klasy IV-VI
- klasy VII- VIII:
- prace nadesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
- Prace dostarczone na konkurs nie będą zwracane, przechodzą na własność szkoły i mogą zostać wykorzystane do celów promocji szkoły. Szkoła zwraca tylko pendrive – jeśli praca została dostarczona na takim nośniku.
- Autorzy dostarczając pracę na konkurs wyrażają zgodę na publikację prezentacji oraz swoich danych osobowych (imię i nazwisko, klasa) na stronach www i prasie.
Prace należy dostarczyć do szkoły do 15.12.2020r. (wtorek) do godz. 15.00.
Decyduje data i godzina dostarczenia pracy do szkoły.
Termin ogłoszenia wyników na stronie szkoły – 22.12.2020r. (wtorek).
koordynatorzy konkursu – Edyta Kaczyńska, Agnieszka Piasecka