Rodzinny konkurs na prezentację multimedialną o naszej szkole

REGULAMIN

RODZINNEGO KONKURSU NA PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ z okazji 85. ROCZNICY POWSTANIA SZKOŁY I 26. ROCZNICY NADANIA SZKOLE IMIENIA MARYNARKI WOJENNEJ RP

  1. Organizator: SP nr 4 im. Marynarki Wojennej RP
  2. Cele konkursu:
    • Promocja święta szkoły jako ważnego wydarzenia;
    • Wspieranie postaw patriotycznych młodego pokolenia, propagowanie treści patriotycznych oraz pielęgnowanie kulturowego dziedzictwa szkoły;
    • Rozwijanie umiejętności posługiwania się technologią informatyczną;
  3. Adresaci konkursu:
    • Konkurs skierowany jest dla uczniów z rodzicami klas IV-VIII SP.
  4. Zakres tematyczny konkursu:
    • Praca wykonana jako prezentacja multimedialna ma w swojej tematyce nawiązywać do wydarzeń dotyczących historii szkoły związanych z 85. rocznicą jej powstania i 25. rocznicą nadania szkole imienia Marynarki Wojennej RP.
  5. Warunki uczestnictwa:
    • dokładne zapoznanie się z Regulaminem Rodzinnego Konkursu na prezentację multimedialną – z okazji 85. rocznicy powstania szkoły i 26. rocznicy nadania szkole imienia Marynarki Wojennej RP
    • prace można wysłać pocztą lub dostarczyć na recepcję szkoły zapisaną na płycie CD/DVD lub na pendrivie w zamkniętej kopercie opisanej „KONKURS RODZINNY – prezentacja”
    • lub przesłać na adres e-mail:
  1. Prezentacja multimedialna musi spełniać następujące wymagania:
    • Być wykonana w programie Power Point lub Impress i zapisana w formacie umożliwiającym otwarcie jej w wyżej wymienionych programach.
    • Zawierać minimum 20 slajdów ( czas prezentacji 10-15 min.)
    • dodatkowo stronę tytułową z danymi autora lub autorów: imiona i nazwiska autorów, klasa (1 slajd) oraz informację o wykorzystanych materiałach źródłowych (1-2 slajcy).
  2. Kryteria oceny:
    • zgodność treści z tematyką konkursu,
    • oryginalność,
    • pomysłowość,
    • nowatorskie spojrzenie na historią szkoły,
    • walory artystyczne,
    • poprawność techniczna i merytoryczna,
    • dobór treści.
  3. Ocena prac:
    • oceny prac dokona jury powołane przez organizatora;
    • prace będą oceniane na poziomach:
      • klasy IV-VI
      • klasy VII- VIII:
      • prace nadesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
  4. Prace dostarczone na konkurs nie będą zwracane, przechodzą na własność szkoły i mogą zostać wykorzystane do celów promocji szkoły. Szkoła zwraca tylko pendrive – jeśli praca została dostarczona na takim nośniku.
  5. Autorzy dostarczając pracę na konkurs wyrażają zgodę na publikację prezentacji oraz swoich danych osobowych (imię i nazwisko, klasa) na stronach www i prasie.

Prace należy dostarczyć do szkoły do 15.12.2020r. (wtorek) do godz. 15.00.

Decyduje data i godzina dostarczenia pracy do szkoły.

Termin ogłoszenia wyników na stronie szkoły – 22.12.2020r. (wtorek).

koordynatorzy konkursu – Edyta Kaczyńska, Agnieszka Piasecka